Játék a nyelvtanulás

Nyelvoktatás játékosoknak - itt játszva tanulod az angolt. Válogatott angol nyelvi játékok.

Angol kezdő online

Feedek

Utolsó kommentek

  • Halasi Vivien: Kíváncsi vagyok ez milyen lehet! (2013.11.05. 08:37) Ragacsos békanyelv
  • bibircsoki: hű, de okos itt mindenki... mi itt most gyerek szinten tanulunk, mert hatékonyabb, ez nem volt elő... (2011.07.30. 12:11) ABC dalocska
  • Jonsai: Bemásoltam a Szóméterbe a Gyűrűk Urának a kezdő versét (JRR Tolkien - The Lord of the Rings), és v... (2011.06.23. 22:24) Szóméter
  • Editthy: www.youtube.com/watch?v=vk5ixrnE5Ts&feature=fvw találtam egy videót ami alkalmasabb és érthető... (2011.02.23. 09:59) ABC dalocska
  • Editthy: @pzsuzsa: köszi, hogy rávilágítottál a videó értelmére :) segített abban, hogy be akarjam fogadni ... (2011.02.23. 09:16) ABC dalocska
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Halasi Vivien: Kíváncsi vagyok ez milyen lehet! (2013.11.05. 08:37) Ragacsos békanyelv
  • bibircsoki: hű, de okos itt mindenki... mi itt most gyerek szinten tanulunk, mert hatékonyabb, ez nem volt elő... (2011.07.30. 12:11) ABC dalocska
  • Jonsai: Bemásoltam a Szóméterbe a Gyűrűk Urának a kezdő versét (JRR Tolkien - The Lord of the Rings), és v... (2011.06.23. 22:24) Szóméter
  • valeria01: Nekem kicsit gyors , de többszöri meghallgatásnál már lehet követni.Mivel én is kezdő vagyok, sz... (2010.09.17. 15:22) Ének a magánhangzókról
  • Csikibika88: nagy cucc puiccc a maci jatek tesverharcos!!!=)) (2010.06.30. 12:59) Vidámparki ABC

Linkblog

Szóméter

2008.04.21. 17:14 | Mikka100 | 2 komment

Címkék: kezdő szókereső

Az angol szövegek 50%-a

Egy nagyon érdekes weboldal. Bármilyen angol szövegnél kiszámolja, hogy ha ismernél bizonyos fontos angol szavakat, akkor az az adott szövegnek hány százalékát jelentené. Mesék esetén nem ritka a 65 százalék sem, de a napi hírek esetén is szép eredményt mutat.

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekanyelvtanulas.blog.hu/api/trackback/id/tr2435674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ausztral nyelvlecke 2009.06.12. 08:34:54

Sziasztok!

Azoknak, akik szivesen gyakorolnak a helyes kiejtest, itt egy tuti kis video egy ausztral sractol.

Szerintem nem semmi, hogy ilyen jol beszel magyarul

www.youtube.com/watch?v=01ZbIaP0Gno

Jonsai 2011.06.23. 22:24:11

Bemásoltam a Szóméterbe a Gyűrűk Urának a kezdő versét (JRR Tolkien - The Lord of the Rings), és valóban, a szavak 51 %-a ott van a leggyakrabban használt 100 angol szó között. Na de most mondja meg nekem valaki, mit ér azzal a kezdő, ha érti ebből a szövegből a következőket:
for the the for the in their of for to one for the on his in the of the one to them all one to them one to them all and in the them in the of the?
Ja, a teljes szöveg, annak, aki nem ismerné:
Three Rings for the Elven-kings under the sky,
Seven for the Dwarf-lords in their halls of stone,
Nine for Mortal Men doomed to die,
One for the Dark Lord on his dark throne
In the Land of Mordor where the Shadows lie.
One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them
In the Land of Mordor where the Shadows lie.
süti beállítások módosítása