Játék a nyelvtanulás

Nyelvoktatás játékosoknak - itt játszva tanulod az angolt. Válogatott angol nyelvi játékok.

Angol kezdő online

Feedek

Utolsó kommentek

  • Halasi Vivien: Kíváncsi vagyok ez milyen lehet! (2013.11.05. 08:37) Ragacsos békanyelv
  • bibircsoki: hű, de okos itt mindenki... mi itt most gyerek szinten tanulunk, mert hatékonyabb, ez nem volt elő... (2011.07.30. 12:11) ABC dalocska
  • Jonsai: Bemásoltam a Szóméterbe a Gyűrűk Urának a kezdő versét (JRR Tolkien - The Lord of the Rings), és v... (2011.06.23. 22:24) Szóméter
  • Editthy: www.youtube.com/watch?v=vk5ixrnE5Ts&feature=fvw találtam egy videót ami alkalmasabb és érthető... (2011.02.23. 09:59) ABC dalocska
  • Editthy: @pzsuzsa: köszi, hogy rávilágítottál a videó értelmére :) segített abban, hogy be akarjam fogadni ... (2011.02.23. 09:16) ABC dalocska
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Halasi Vivien: Kíváncsi vagyok ez milyen lehet! (2013.11.05. 08:37) Ragacsos békanyelv
  • bibircsoki: hű, de okos itt mindenki... mi itt most gyerek szinten tanulunk, mert hatékonyabb, ez nem volt elő... (2011.07.30. 12:11) ABC dalocska
  • Jonsai: Bemásoltam a Szóméterbe a Gyűrűk Urának a kezdő versét (JRR Tolkien - The Lord of the Rings), és v... (2011.06.23. 22:24) Szóméter
  • valeria01: Nekem kicsit gyors , de többszöri meghallgatásnál már lehet követni.Mivel én is kezdő vagyok, sz... (2010.09.17. 15:22) Ének a magánhangzókról
  • Csikibika88: nagy cucc puiccc a maci jatek tesverharcos!!!=)) (2010.06.30. 12:59) Vidámparki ABC

Linkblog

ABC dalocska

2008.02.07. 23:05 | Mikka100 | 19 komment

Címkék: dal aranyos ének kezdő angol abc kiejtés

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekanyelvtanulas.blog.hu/api/trackback/id/tr90330241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nadu Judit 2008.07.09. 07:02:02

A weboldal jó, de ez a video egy kezdő nyelvtanulónak???
Ugyan, mutasson nekem olyat, aki ebből kiejtést tanul meg!

Én is tanítok angolt, de inkább az alábbi videot javasolnám, ha már a kiejtésre megyünk és kezdő szinten:
www.gfes.tpc.edu.tw/board/abc-song/alphabetsong.swf

Ani 2008.07.15. 10:28:59

Hát ez nagyon gáz. Ezt nyelvtanulóknak ne tegyétek ide.

Moni 2008.08.03. 09:42:55

Hát ebből aztán nem lehet angol kiejtést tanulni, az biztos.

Moni 2008.08.03. 09:44:39

Judit, köszi a linket! Nagyon tetszik! :) Mérföldekkel jobb, mint ez!

Hajni 2008.08.05. 07:58:39

Nos,csatlakozom az előttem szólókhoz.
Többször meghallgattam ezt az ABC dalocskát.
Nekem,teljesen vad.Egyszóval ebből kihámozni valamit -kezdőként- nagy feladat. /és akkor még "nőies" vagyok/.
Meghallgattam Judit által ajánlottat is.
Na ezzel már valóban lehet gyakorolni a kiejtést.
Szuper jól érthető!

Hajni 2008.08.05. 08:05:07

JUDIT!
Mi ennek a lapnak -amit ajánlottál- a pontos címe?
El akartam tenni a kedvencek közé,de így csak ez a dalocska jön be.

Vivi 2008.08.17. 15:56:21

Ez a videó tényleg nem jó semmire,de amit Judit ajánlott nagyon jó,én onnan tanultam meg helyesen!:)

lifelike 2008.09.04. 22:08:15

ez mi a banatos lof@szom??? a C-t egyszeruen K-nak ejti
nem SZI-nek
ez nem angol
ez valami idiota afgan nyelv

Mellitus 2008.09.11. 13:37:19

Hát ez tényleg nagyon gáz...

Blabla 2008.10.29. 13:48:07

nekem miért nem jön új leckém?Már 2 napja.
2 napja a Mutató névmást küldték ki azóta semmit.
öccsém mi van ittt? pedig elsőbe azt hittem hogy nem fogok csalódni.De látom csak igazam volt.Holnap leiratkozok ez semmit sem ér!:(

The98shadow 2009.10.22. 18:41:27

Ez apszoluth e gáz! Ezen egy kezdő is csak nevetni tud, föleg a z-nél: zzzzz-zzzzzzzz-zzzzzz! Először is ezt akrtam elmondani- meg.... A leckét amit elküldtetek nekem nem jó, nem pontos... apró hiba. 11-éves vagyok, 4éve tanulok angolt és hát, a tanár mindíg azzal idegeskedett hogy a H-betü nem éjdzs, hanem EICS. Csak azért mondom mert ha nem hibátlan, *5-ös a lap, kevés lessz a feliratkozott. Bocsássatok meg. Ezt nem sértésnek mondtam hanem figyelmeztetésnek. Úgyhogy figyeljetek, és nagyon jó lessz a lap!

pzsuzsa 2010.01.29. 15:42:50

Sziasztok!

Először én is meglepődtem a kis videón, mert a hagyományos ABC-t vártam, a betűk neveivel A=ei B=bí c=szí etc... De!!! Angliában (és Magyarországon is) először a betűk hangzását tanítják meg a gyerekekkel, nem a betűk nevét! Nem mondja senki úgy pl. az alma szót, hogy a-el-em-a, csak ha betűzni kell.
Én is sokat tanultam ezekből a kis játékos videókból, mikor a kisfiammal gyakoroltunk. Szerintem hasznos dolog, igaz bárgyúnak tűnik a felnőtteknek, de jobban megtanulja az ember ilyen módon a nyelvet, mintha a "hagyományos" módon tanulna. Gyakran felteszem magamnak a kérdést, hogy ha annyi főiskolásunk, meg egyetemistánk van, akiknek kötelező 1 vagy 2 nyelvvizsgát "beszerezni" a diplomához, akkor mégis miért vannak annyian az országban, akik egy idegennyelvet sem beszélnek? Talán az eddigi "jól bevált" hagyományos oktatással van a baj???

pzsuzsa 2010.01.29. 15:59:25

@lifelike: Szia!

Az angol a szavakban a c-t igenis gyakran ejti k-nak pl. cat. Itt most nem arról van szó, hogy valaki ismeri-e az ABC betűinek neveit, hanem hogyan hangzanak az egyes szavakban a különféle betűk. Pl. a gyerekemnek (6 éves) igenis úgy tanították a CAT szót, hogy K-A-T !!! És csak később jött elő az ABC!
Sztem jó az oktatás ezen az oldalon. Ha valaki úgy érzi, túl felnőtt ehhez, az menjen százezrekért külön tanfolyamokra, és a végén majd nem fog semmi eredményre jutni a pénzéért, mert a fejébe akarják verni a komoly angol nyelvtant stb... (tisztelet a kivételnek a tanfolyamokkal kapcsolatban)

Flamingo 2010.04.15. 15:21:48

Ebből nem lehet az angol kiejtést megtanulni.
Talán többszöri hallgatás után jut az ember valamire, nem tudom....

Editthy · http://koleszafoto.hu 2011.02.23. 09:13:09

Először én is fenn akadtam a videón mert mást vártam (a hagyományos abc dalocskát, amivel már általános iskolai nyelvtanulás során találkoztam) Elolvasva a hozzászólásokat már értem a videó lényegét és, hogy ez miért hasznos a számomra! Egy dolog merült fel bennem csupán, hogy amennyire még emlékszem arra amit már egyszer megtanultam az angol nyelvről, hogy azt hogy egy betűt miként ejtünk pl. befolyásolja a szóban való elhelyezkedése is.
És még egy észrevétel, nekem tanulás szempontjából elsőre túl gyorsan sorolja a betűket :D úgy érzem ennél nekem lassabb a felfogásom, :D de azért nem adom fel, lehet ha 100x meghallgatom, akkor be tud épülni olyan szinten, hogy használni is fogom tudni a nyelvtanulásban és profitálok belőle :)

Editthy · http://koleszafoto.hu 2011.02.23. 09:16:18

@pzsuzsa: köszi, hogy rávilágítottál a videó értelmére :) segített abban, hogy be akarjam fogadni azt a tudást amit adhat :D még ha elsőre sokkolt is és csak nevetni tudtam rajta :) Én az a típus vagyok tanulás szempontjából, aki akkor tud valamit használhatóan beépíteni, ha érti is :) (logikán alapuló gondolkodásom van- magolni nem vagyok képes vagy ha igen nagyon hamar kiszelektálja az agyam :) )szóval a hozzászólásod nekem segítség volt, köszi! :)

Editthy · http://koleszafoto.hu 2011.02.23. 09:59:02

www.youtube.com/watch?v=vk5ixrnE5Ts&feature=fvw
találtam egy videót ami alkalmasabb és érthetőbb szerintem :) Nekem nagyobb segítség :)

bibircsoki 2011.07.30. 12:11:01

hű, de okos itt mindenki... mi itt most gyerek szinten tanulunk, mert hatékonyabb, ez nem volt előre eltitkolva. Editthy videója valóban jobb, mint a dalocska, de mért kell mindjárt lázadozni? ráment a havi fizetés? nem. ha valakinek nem működik, nem kötelező. és kulturáltan is lehet véleményt nyilvánítani. nem tudom, mikor fogjuk megérni, hogy a 'G'-t 'dzsi'-nek ejtsék általában az emberek és ne 'dzséj'-nek, a 'J'-t meg 'dzséj'-nek és nem 'dzsi'-nek. ha majd odáig eljut a magyar iskolai nyelvoktatás, akkor picit jogosabb lesz a hőbörgés.
Egy kis magyar: a lesz szó végén pedig egyetlen egy darab sz van, nem több.
süti beállítások módosítása